Voetentraining.nl

Gefeliciteerd!

Leuk dat je de oefeningen gaat doen. Super dat je zelf het heft in eigen handen neemt en aan de slag gaat met je voeten. 


We hebben zojuist een e-mail gestuurd met een link naar de gratis oefeningen voor de klauw- en hamertenen


Je kan ook de oefeningen hier direct downloaden. 


Dus dank je wel. Maar we hebben nog iets voor je. Ben je van plan om helemaal van je klauw- en hamertenen af te komen? Dan hebben we nu iets speciaals voor je. Het is ons complete online trainings-programma voor iedereen die direct wil starten met het trainen van de voetspieren.


We bieden je eenmalig 10% korting op ons volledige programma! Klik voor korting direct op de rode knop hieronder. Gebruik de kortingscode: klauw2


Of lees onderstaande pagina even door. Dit duurt maximaal 2 minuutjes.

Al jaren pijnlijke tenen? Er is wel wat aan te doen!


"Je voeten trainen om van  klauw- en hamertenen af te komen"

Je hebt geen last meer van klauw- en hamertenen door deze oefeningen te doen. Een beetje discipline elke dag en je loopt zonder moeite of pijn weer op sterke voeten.

Heb jij klauw- en hamertenen en herken jij het volgende?

  1. Je kunt nooit eens een lekkere wandeling maken omdat je tenen en je voet altijd zeer doen
  2. Ook als je niet loopt, knellen je tenen in je schoenen 
  3. Je wilt eigenlijk altijd het liefst je schoenen uitdoen
  4. Je kunt nooit eens een dagje shoppen 

Ach, het valt wel mee, denk je nu. Je wilt geen zeurpiet zijn, al gebruik je al wel hulpmiddelen, zoals likdoornpleisters of zalf tegen eelt.  

 

Maar weet je wat nu het ergste is? Deze hulpmiddelen kunnen de pijn weliswaar draaglijker maken, maar als je er niets aan doet, verandert de stand van je tenen niet. De klauw- en hamertenen verdwijnen niet.  


Wat nu? Lees verder...

Wat zou het voor jou betekenen als je:


  • Geen klachten meer hebt van je klauw- en hamertenen
  • Als je tenen weer recht(er) zijn
  • Geen last meer hebt van likdoorns, eelt en pijn 
  • Lekker een paar uur wandelt zonder zere voeten
  • Weer met anderen van alles onderneemt zodat je niet langer spelbreker bent

Kortom, met sterkere, rechtere tenen sta je sterker in het leven en ben je gelukkig!

Met de Online Training Klauw- en Hamertenen bereik je dit. Aan de hand van  oefeningen train je stap voor stap je voet en je tenen, zodat de pijn verdwijnt.

En weet je wat nou zo leuk is? Iedereen kan het. Het enige wat je nodig hebt is een klein beetje discipline.

Volg de Online Training Klauw- en Hamertenen...

  • Je tenen worden soepeler en gaan rechter staan
  • Je hebt geen pijn meer in je tenen en onder je voet
  • Geen eksterogen meer
  • Je tenen knellen niet meer in je schoenen
  • Je loopt weer fijn
  • Er is minder eeltvorming onder je voeten
  • Je voeten worden sterker en mooier
  • Je hele houding verbetert
7

Modules

35+

Oefenvideo's

30+

 Informatieve video's

12+

Meedoe-video's

Honderden tevreden deelnemers gingen je voor in onze eerste online training, die tegen een scheve grote teen (hallux valgus). Dit zeggen deelnemers erover: 

De training is gebaseerd op heel veel wetenschappelijke studies en dat maakt het ook zo waardevol. En de kosten vind ik niet hoog. Zie het als de aanschaf van een paar schoenen.

Gina de Haan, podoposturaal therapeute Amsterdam

Arjan Steehouder

"Het lukt prima. De grote teen rechts komt langzaam maar zeker iets meer naar links, dus gaat meer naar voren wijzen en komt ook rechter te liggen."

Arine Fijn

"De voeten gaan goed! In training voor de Kustmarathon in Zeeland 7 oktober en geen enkele pijn meer aan mijn grote teen. Soms merk ik dat de teen wat stijfjes wordt en dan draai ik 'm even los."

Els Wimmers

"Bedankt voor de voetoefeningen. Deze had ik wel 20 jaar eerder willen hebben. Ben pas aan de slag ermee en zie nu al resultaat omdat er al weer wat beweging komt in die stijve scheve dikke linkerteen."

Ik ben nu een half jaar bezig en heb veel baat bij de oefeningen. Het is een goed opgezet programma. Ik kan deze training voor de hallux valgus echt aanraden." 

Yvonne van der Helm, huisarts Nieuwegein

Annemieke Koppens

"Nu al dank je wel! Na jaren heb ik eindelijk antwoord op de vraag of er oefeningen bestaan die mij helpen voorkomen dat ik onder 't mes moet ivm de hallux valgus. Ik snap werkelijk niet waarom een operatie wordt besproken en geen alternatieven."

Eugenie Rietbergen

"Ik wil jullie even laten weten dat ik heel enthousiast ben over de cursus."

Nettie van Dijk

"Dank jullie wel! Ik ben meteen begonnen met de oefeningen.

Ik ben vooral heel erg blij met het vooruitzicht dat het niet alleen maar bergafwaarts kan gaan met mijn overgeƫrfde hallux valgus."

Ik heb heel lang last gehad van mijn voeten bij het hardlopen. Er was een moment, dat ik dacht, ik stop ermee. Dit gaat zo niet langer. Ik ben al een tijd bezig met de oefeningen van Voetentraining en ik moet zeggen, ik heb geen klachten meer. Heel bijzonder dat je geen pijn meer hebt bij het lopen.

Agnes Schipper, marathonloopster, Utrecht

€ 177,-

Prijs: € 157,-

De training kan je  zelfstandig doen. Indien gewenst is een consult mogelijk bij een Erkend Voetentrainer. Hou rekening met kosten voor oefenmaterialen: € 38,-.

Gebruik alsjeblieft de kortingscode voor 10% korting. Code = klauw2

 Cocky Hoogeveen

Fysiotherapeut en podoposturaal therapeut

 Yvonne Bontekoning

Voetkundige en bewegingsanalist

Voor wie is de online training bedoeld en voor wie zeker niet?

Als jij klauw- en hamertenen hebt en je weet dat het erger wordt, dan is het nu tijd om er wat aan te doen. Dat betekent dat je gemotiveerd bent. En dat is ook nodig, want het vergt wel enige oefening. Maar als jij drie keer in de week  gestructureerd de training volgt dan heb je weer soepele, rechtere tenen.


Maar...

Als jij zoiets hebt van “nou, ik zie wel hoe het gaat lopen, ik red me wel” dan is deze online training niet geschikt voor jou. Misschien kun je dan beter nu je laptop dichtklappen.


Misschien zit je nog met vragen


“Ik heb helemaal geen tijd om dagelijks te oefenen”

Het kost je een kwartier tot 20 minuten, 3x per week. Dat is niet veel tijd. En als je ziet wat je ervoor terugkrijgt: geen last meer van je tenen en voeten, dat is toch wat tijd waard?


"Maar ik heb die 4 gratis oefeningen, dat is toch genoeg?"

Helaas, was het maar zo makkelijk. De vele verschillende oefeningen in het programma zorgen er juist voor dat de training effect heeft. Voor echt resultaat zijn de 4 oefeningen te weinig.


"Ik vind het nogal veel geld"

Kijk vooral naar wat het waard is. Zonder pijn lopen kent eigenlijk geen prijs, toch? En je houdt je leven lang toegang tot de training. Eens gekocht, blijft gekocht.  


“Ik heb al jaren last van klauw- en hamertenen, ik heb het idee dat er bij mij niets meer aan gedaan kan worden?”

Als je je teenkootjes zelf nog met je vingers recht kan krijgen, dan kun je je tenen weer recht trainen. Als je tenen heel lang krom hebben gestaan, dan kan het zo zijn dat je je tenen niet meer recht kunt zetten. Dan kunnen we nog steeds de achterliggende oorzaak daarvan in de voet aanpakken én we kunnen iets doen aan de gevolgen van de klauw- en hamertenen. Je krijgt dan aanmerkelijk minder last. Naar ons idee hoeft niemand te blijven lopen met pijn als gevolg van klauw- en hamertenen.


"Ik weet niets van computers"

Maar dat hoeft ook helemaal niet. Misschien kan iemand je helpen om in te loggen en vervolgens kan je overal het programma openen. Op je tablet, telefoon of computer.


“Ik heb veel pijn in mijn tenen en ze zijn erg verkrampt. Helpt jullie training dan nog?”

Door te trainen wordt je voet soepeler én sterker, wordt je houding beter en worden je tenen recht(er). Van de pijn en de kramp zul je nauwelijks of geen last meer hebben, zelfs als je al jaren met klauw- en hamertenen hebt..

We hebben de Online Training Klauw- en hamertenen speciaal ontwikkeld om de tenen weer soepel en recht te maken,  de voetspieren te versterken en de houding te verbeteren. Hierdoor neemt de kramp af en verdwijnt de pijn.

Wil je van je klauw- en hamertenen af, begin dan nu met de Online Training.


Succes,

Cocky en Yvonne


P.S. Wil je van je klauw- en hamertenen af? Dat kan door gestructureerd te trainen (een aantal minuten per dag). Meld je nu aan!